Specsavers (2)

Reactie hoofdkantoor Specsavers:
“Tevens geven wij 2 jaar kwaliteitsgarantie op productie- en/of fabricagefouten, de scheur in de neusbrug betreft geen van deze fouten. Indien dit een productie- en/of fabricagefout betrof was de scheur al na een maand opgetreden in plaats van na bijna twee jaar.”

Met andere woorden: je krijgt TWEE jaar garantie, maar alleen de eerste maand.

Verder schrijven ze:
“Hopende uw teleurstelling enigszins te hebben weggenomen, zien wij u graag weer terug in onze winkel in Haarlem Schalkwijk.”

Denk het niet hè. Wat denken ze wel, niets doen en dan “teleurstelling” wegnemen? Ik kom dus echt NOOIT meer bij Specsavers.

3 reacties op “Specsavers (2)

  • 16 april 2005 om 23:42
    Permalink

    Hoi Ukkie,
    Bedankt voor je reactie op mijn log. De manier van het ‘streepje’ op de e(bv) zoals je in je reactie schreef, werkt idd in words. Maar helaas niet op mijn log en in de email! 🙁 Dus als je nog een evt andere manier weet?? 😉
    Maar leuk dat je gereageerd hebt!!
    Groetjes JJ

    Beantwoorden
  • 17 april 2005 om 14:33
    Permalink

    Erg vervelend voor je. maar ik kan alleen maar zeggen dat wij goede ervaringen hebben bij Specseavers, ik denk dat het per filiaal verschillend is. Ik heb ook goede en ook vervelende dingen meegemaakt bij Hans Anders. Tja tis maar net hoe je het treft, denk ik.

    Beantwoorden
  • 18 april 2005 om 12:37
    Permalink

    Ben bij de specsavers in de Houtstraat geweest, in Haarlem. Maar alleen maar omdat ik lenzen draag en een goedkope bril wilde hebben voor ‘erbij’…
    Maar wat een rotzaak zeg, ze nemen totaal geen tijd voor je, proberen nog ff andere producten aan te smeren en toen ik me bril ging halen kwam er een meisje achter de balie vandaan, zette em op me hoofd en ik kon weer gaan…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *